Bestyrelser i foreninger

DEAS som samarbejds-partner

Vi gør jeres hverdag nem og tryg

Vi forstår, hvor vigtigt det er for bestyrelser i ejerforeninger at skabe trygge og velfungerende rammer for beboerne.

Hos DEAS Foreninger har vi mange års erfaring med at sikre netop dét. Med vores ekspertise og omfattende erfaring inden for ejendomsadministration og rådgivning, kan vi tilbyde skræddersyede løsninger, der gør hverdagen nemmere for jer som bestyrelse og bidrager til trivsel hos beboerne.

Vi hjælper

Det er nemt at skifte til DEAS

Vi tager os af overdragelsen, så I slipper for ekstra arbejde, ekstra udgifter og samtidig får tryghed i det daglige bestyrelsesarbejde.

Læs mere

Bliv klogere på vores ydelser

Vi har solid erfaring med at sikre, at foreningers ejendomme drives optimal, og at beboernes behov prioriteres. Vi sørger for alt fra de akutte behov til den mere langsigtede planlægning og vedligeholdelse i jeres ejerforening.

Vores mål er at sikre en optimal drift af jeres foreningsejendom. Vi vil sikre, at jeres økonomi er sund på kort og lang sigt, tilfredse beboere og ikke mindst, at I er forberedte på både de forudsigelige og uforudsigelige udfordringer.

Vi tilbyder følgende inden for drift og vedligehold:

  • Styring og håndtering af den løbende drift

  • Vejledning af driftspersonalet på ejendommene

  • Arbejdsgiveransvar for medarbejdere, der er ansat direkte på ejendommene

  • Optimering af driftsomkostningerne

  • Tilsikring med overholdelse af gældende lovgivning

  • Rådgivning i forhold til udvikling af ejendommen

Du kan læse mere om drift og vedligeholdelse i vores produktbrochure.

Læs brochure

I stedet for at ansætte firmaer, som hver især varetager én form for ejendomsservice, kan vi tilbyde jer én samlet ejendomsservice. Og da vi ved, at ikke alle behov er ens, kan vores serviceydelser sammensættes og skræddersyes, så de passer til netop jeres ønsker og behov. Nedenfor lister vi vores kerneydelser.

Renholdelse

  • Gartnerservice, herunder græsslåning, lugning, beskæring
  • Udvendig renholdelse af befæstede arealer, fejning, papiropsamling samt småreparationer
  • Snerydning og glatførebekæmpelse
  • Renovation, koordinering af kontrakter med affaldsafhentning
  • Trapperengøring, der i vid udstrækning udføres af underleverandører.

Tilsyn med fælles faciliteter

  • Tilsyn med vvs-installationer, kloak og varmecentral
  • Elektriske anlæg, kontrol af sikringer, udskiftning af lyskilder
  • Ventilationsanlæg, styring af serviceaftale, kontrol af anlæg
  • Varmestyring/CTS, kontrol af varmeanlæg, overstyring af varmeanlæg via CTS-anlæg
  • Sprinkleranlæg, kontrol og lovpligtig afprøvning
  • Drift af vaskerianlæg, styring af serviceaftaler
  • Tilsyn med elevatordrift, kontrol af serviceaftale
  • Tilsyn med legepladser og øvrigt parkudstyr

Viceværtfunktion

  • Gennemførelse af flyttesyn (ind/ud)
  • Håndtering af fakturaer
  • Håndtering af akutte skadesager, herunder anmeldelse til forsikringsselskab
  • Beboerkontakt og -assistance
  • Styring af serviceaftaler, herunder varme, ventilation, køling, elevator, vaskerianlæg o.a.
  • Rekvirering og styring af håndværkere ved mindre drifts- og vedligeholdelsesarbejder

Vi er altid tilgængelige

Vi vægter tilgængelighed meget højt, og derfor har vi etableret et kundecenter, hvor telefonen besvares døgnet rundt, alle ugens dage. Vores kundecenter er suppleret med et elektronisk opgavesystem, der sikrer, at vores viceværter modtager opgaverne med det samme i servicebilen. Dette gør, at vi kan håndtere problemer hurtigere, og yde en mere effektiv service.

DEAS fører tilsyn med, at indgåede aftaler overholdes.

Vi har mange års erfaring med at varetage administration af byggesager, og kan hjælpe jer i alle aspekter af processen.

I kan trygt overlade byggesagsadministrationen til os, så I kan fokusere på jeres forening.

Vi tilbyder bl.a. hjælp til økonomisk konsekvensberegning, finansieringsrådgivning, kontraktudarbejdelse, tegning af entrepriseforsikring og meget mere.

Byggeteknisk rådgivning er ligeledes et af vores kerneområder. Vi har et stort team af byggetekniske eksperter, som står klar til at rådgive jer om alle aspekter af jeres byggeprojekt.

Læs meget mere om hjælp til byggeprojekter og byggeteknisk rådgivning via knappen nedenfor.

Få hjælp til byggeprojekter

Vi har et team af kompetente jurister der tilbyder rådgivning om alle de juridiske problemstillinger, der måtte opstå i jeres daglige arbejde.

Vi kan hjælpe jer med generel juridisk rådgivning, der bl.a. sikrer, at foreningen i alle led træffer lovlige beslutninger, der er i overensstemmelse med foreningens vedtægter og andre retsregler.

Vi kan desuden hjælpe med at løse de fleste konkrete problemer som nedenfor: 

  • Udarbejdelse af vedtægter
  • Ændringer i vedtægter
  • Behandling af tvister med eller mellem foreningens medlemmer
  • Udarbejdelse af og rådgivning om kontrakter vedrørende fx entreprise-, leje- og leverandøraftaler.
  • Håndtering af sager med offentlige myndigheder

Alt efter jeres behov, kan juridisk rådgivning enten være en del af de faste opgaver i samarbejdsaftalen, eller det kan være en serviceydelse, som I fra gang til gang bestiller, når behovet opstår.

Vi tilbyder en bred vifte af energirelaterede ydelser, bl.a. energioptimering og -renovering, VVS og elinstallationer, CO2-regnskaber, energistyring og tilsyn, samt håndtering af energimærkning.

Vi har et dedikeret team af energispecialister, som står klar til at hjælpe jer med at implementere de nyeste og mest effektive energiløsninger, der vil reducere jeres energiomkostninger. Vi ser frem til at hjælpe jer med at skabe et energieffektivt miljø.

Vi sørger for, at I får en brugervenlig og professionel hjemmeside, der gør kommunikationen med beboerne både nem og effektiv.

Vi har et samarbejde med Wiegaarden Media, som har skræddersyet en hjemmesideløsning til foreninger, som er enkelt at benytte – både for bestyrelse og beboere.

Vi står klar

Book et møde med os i dag

Opdag, hvordan vores løsninger kan effektivisere jeres daglige arbejdsgange, styrke kommunikationen og give jer mere tid til det, der virkelig betyder noget.

Lad os vise jer, hvordan DEAS kan gøre en forskel i jeres forening.

Book et møde med Client Manager, Susanne Randrup Madsen, på tel: +45 39 46 63 99 eller mail: srm@deas.dk.

Skriv til vores Client Manager

Mere til bestyrelsen i en ejerforening

Få tryghed i dagligdagen med DEAS som samarbejdspartner.

Læs mere

Sådan kan DEAS hjælpe bestyrelsen med at spare tid.

Læs mere

Få hjælp og sparring til foreningens byggeprojekter.

Læs mere

Få den helt rigtige løsning for jeres andelsboligforening.

Læs mere

Skift nemt til DEAS med tre simple trin, vi hjælper jer hele vejen.

Læs mere