Når du personligt laver et udlæg for din forening, skal du have beløbet godtgjort via DEAS. Vi har lavet en videovejledning til hvordan du skal gøre dette, se med i videoen eller læs vejledningen nedenfor.
- Send en mail til administrator – kontaktinfo kan findes på Kontakt Deas | DEAS Foreninger
- Mailen skal indeholde følgende oplysninger – Registrings- og kontonr., samlet beløb på udlægget/udlæggene og årsag til udlægget/udlæggene.
- Der kan godt være flere udlæg i samme mail, hvorfor det er vigtigt at skrive det samlede beløb.
- Vedhæft de bilag der er i forbindelse med udlægget/udlæggene. Det kan både være billede eller PDF fil.
- Sæt et eller flere bestyrelsesmedlemmer cc. på mailen for at sikre at foreningen og overholde foreningens vedtægt.
- Du modtager dernæst en mail med en bekræftelse på at pengene er på vej til din konto.
Er du interesseret? Så kontakt os




