Forside » Knowledge » Refundering af udlæg for foreningen

Refundering af udlæg for foreningen

Når du personligt laver et udlæg for din forening, skal du have beløbet godtgjort via DEAS. Vi har lavet en videovejledning til hvordan du skal gøre dette, se med i videoen eller læs vejledningen nedenfor.

  • Send en mail til administrator – kontaktinfo kan findes på Kontakt Deas | DEAS Foreninger
  • Mailen skal indeholde følgende oplysninger – Registrings- og kontonr., samlet beløb på udlægget/udlæggene og årsag til udlægget/udlæggene.
  • Der kan godt være flere udlæg i samme mail, hvorfor det er vigtigt at skrive det samlede beløb.
  • Vedhæft de bilag der er i forbindelse med udlægget/udlæggene. Det kan både være billede eller PDF fil.
  • Sæt et eller flere bestyrelsesmedlemmer cc. på mailen for at sikre at foreningen og overholde foreningens vedtægt.
  • Du modtager dernæst en mail med en bekræftelse på at pengene er på vej til din konto.

Er du interesseret? Så kontakt os